PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نرم افزار گوگل مانیتور و بررسی کلمات کلیدی سایت



datasups
October 20th, 2013, 09:32
گوگل مانیتور چیست؟
گوگل مانیتور نرم افزاری رایگان در گوگل است که موقعیت کلمات کلیدی سایت شما در موتور جستجو گوگل ارزیابی و نمایش می دهد.گوگل

از عمده عواملی که باعث می شود وب سایت شما با کلمه کلیدی خاصی در صفحه اول گوگل قرار گیرد و جایگاه خوبی در موتورهای جستجوگر بخصوص گوگل بدست آورد؛ بازدید و ترافیک سایت و افزایش رتبه سایت می باشد.


مزایای استفاده از نرم افزار گوگل مانیتور برای بررسی کلمات کلیدی سایت در موتور جستجوی گوگل


۱. کاملاً رایگان است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن نیست.

۲. با کاراکترهای یونیکد سازگار است و در استفاده از زبان فارسی در کلمات کلیدی مورد جستجو مشکلی پیش نمی آید.

۳. باعث مسدود شدن ip شما از طرف گوگل نمی شود ( سعی کنید در مقدار نتایج مورد درخواست برای پیدا کردن سایت شما برای هر کلمه کلیدی از مقدار ۳۰ تا ۵۰ نتیجه فراتر نروید که این مقدار را می توانید از منوی Options > Preferences در قسمت Search check first تعیین کنید و همچنین برای اطمینان بیشتر در همین صفحه می توانید از قسمت Misc Google friendly mode بر روی گزینه Safe تنظیم کنید)

۴. امکان استفاده از Pٌroxy برای جلوگیری از مسدود شدن ip خود توسط گوگل به دلیل جستجوهای غیر معمول و پشت سر هم ، که برای تنظیم Pًroxy مورد نظر خود از منوی Options > Preferences انتخاب کنید و در صفحه ظاهر شده اطلاعات Pٍroxy خود را در قسمت مربوط به آن وارد کنید. ( البته اگر موارد ذکر شده در بند ۳ را رعایت کنید نیازی به استفاده از این گزینه ندارید)



۵. امکان ذخیره اطلاعات و پیگیری رتبه چند آدرس اینترنتی (دامین) مختلف وجود دارد.

6. نمایش بهترین رتبه سایت شما برای یک کلمه کلیدی جستجو شده در موتور جستجوگر گوگل از زمانی که از این نرم افزار استفاده می کنید.

7. با خبر شدن از افزایش یا کاهش رتبه و جایگاه سایت شما در نتیجه جستجوی یک کلمه کلیدی خاص در گوگل ( SERP ) که در ستون Position نمایش داده می شود




برنامه رایگان گوگل مانیتور به شما کمک می کند تا جایگاه کلمات کلیدی وب سایت خود را بررسی کنید.




لینک دانلود (http://www.usitedesign.com/blog/wp-content/uploads/2013/10/Google-Monitor.zip)


رمز فایل :


www.usitedesign.com/blog

منبع :
آموزشگاه طراحان وب جوان ایران
طراحی سایت یوسایت دیزاین (http://www.usitedesign.com/blog/free-download/free-download-software-google-monitor-and-keyword-research.html)

0060
October 20th, 2013, 09:47
دوست عزیز پسورد واضح بگید چیه ؟ عبارت فارسی که نمیشه پسورد گذاشت !

reza21biologist
October 20th, 2013, 10:04
سلام

رمز فایل این هست :


www.usitedesign.com/blog

با تشکر

datasups
October 21st, 2013, 02:55
سلام

رمز فایل این هست :


www.usitedesign.com/blog

با تشکر

مرسی

rezashirazi
October 21st, 2013, 18:11
نرم افزار cuterank که از سایت cuterank.net قابل دانلود هست هم همین کار را انجام می دهد. از نظر گرافیکی بهتر از گوگل مانیتور هست اما این محدودیت رو داره که اگر بخواهید بیشتر از یک سایت اضافه کنید پولی میشه.

datasups
October 31st, 2013, 03:18
نرم افزار cuterank که از سایت cuterank.net قابل دانلود هست هم همین کار را انجام می دهد. از نظر گرافیکی بهتر از گوگل مانیتور هست اما این محدودیت رو داره که اگر بخواهید بیشتر از یک سایت اضافه کنید پولی میشه.
سلام اقای شیرازی من از مطالب شما در مورد سئو در وبلاگتون بهره بردم همین جا از شما تشکر میکنم.
این نرم افزار کلا رایگانه ساده هم هست