PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : راه اندازی پورتال پذیرندگان ملت جهت مشاهده ریز تراکنشها



farmanrava
October 19th, 2015, 14:02
با سلام و احترام خدمت همکاران و دوستان گرامی

این خبر برای حدود 1 ماه پیش هستش شاید کمی قدیمی باشه ، اما گفتم برای دوستانی که مثل خودم خبر نداشتن قرار بدم شاید مورد استفاده بعضی از همکاران قرار بگیره ...

در تاریخ 11 شهریور 94 بانک ملت ( به پرداخت ) اقدام به راه اندازی پورتال پذیرندگان کرده که در این پورتال پذیرندگانی که از بانک ملت درگاه دارند میتونند ریز تراکنش های موفق و ناموفق خودوشون رو مشاهده کنند . این خبر برای دارندگان درگاه ملت عالیه ، چون درگاه ملت پیش از این مانند بانک پاسارگاد و پارسیان پنل تحت وب نداشت و مشاهده ریز تراکنش ها برای دارندگان درگاه ملت امکان پذیر نبود ...

برای ورود به سامانه باید از طریق لینک زیر اقدام کنید :
http://bpmellat.ir/portal/

طبق توضیح در سامانه به پرداخت برای ورود به پورتال باید شماره پذیرندگی رو به عنوان نام کاربری و کد ملی رو به عنوان رمز عبور وارد کنید ... لازم به ذکر هستش دوستانی که شماره پذیرندگی خودشون رو ندارند با اعلام شماره پایانه درگاه ملت که در قراردادشون ذکر شده به پشتیبانی آنلاین و یا از طریق ارسال تیکت در سامانه پشتیبانی به پرداخت (http://www.bpmsupport.ir/index.php) و ایمیل (CRM@Behpardakht.com) میتونند شماره پذیرندگی خودشون رو دریافت کنند .
البته در اخبار پورتال ذکر شده با پیامک کردن شماره پایانه درگاه به 3000235154 و یا تماس با واحد پایانه های مجازی به شماره تلفن 02127312734 هم میتونید شماره پذیرندگی خودتون رو در اختیار داشته باشید .

لینک خبر در سایت به پرداخت :
http://www.behpardakht.com/News26.html

لینک خبر در سامانه پشتیبانی به پرداخت :
http://www.bpmsupport.ir/index.php?/News/NewsItem/View/7/8--

امیدوارم که این خبر مورد استفاده همکاران عزیز قرار بگیره .

با تشکر

BazPardakht.Com
October 22nd, 2015, 17:39
این خبر جدید نیست
ما حدود 1 سالی هست این پنل رو در اختیارمون داریم
ولی مشکلات خیلی زیادی داره که عمدتا مشکل بزرگش سرعت لود پایین در سایت هست چون تراکنشات ما بالاست و برای سرچ یک تراکنش زمان زیادی رو باید داخل این پنل باشیم به همین دلیل خیلی وقته دیگه استفاده نمی کنیم

farmanrava
October 22nd, 2015, 18:11
این خبر جدید نیست
ما حدود 1 سالی هست این پنل رو در اختیارمون داریم
ولی مشکلات خیلی زیادی داره که عمدتا مشکل بزرگش سرعت لود پایین در سایت هست چون تراکنشات ما بالاست و برای سرچ یک تراکنش زمان زیادی رو باید داخل این پنل باشیم به همین دلیل خیلی وقته دیگه استفاده نمی کنیم

به صورت عمومی نزدیک به 2 ماه هستش که ارائه میشه . همین که ارائه میشه برای ما خوب هستش جهت بررسی بعضی تراکنش ها .
در هر صورت بنده این خبر رو برای اون دسته ای قرار دادم که اطلاع نداشتن و این مورد رو هم در اول تایپیک ذکر کردم .

موفق باشید

sami-00
October 23rd, 2015, 00:17
سلام
چه خبر خوبی
واقعا ممنونم

navidmadrid
October 23rd, 2015, 04:12
خیلی ممنون برای خبر رسانی

farmanrava
November 23rd, 2015, 19:49
سلام
چه خبر خوبی
واقعا ممنونم

بله خبر خوبی هستش
خواهش میکنم عزیز


خیلی ممنون برای خبر رسانی

خواهش میکنم دوست من

irank1
November 23rd, 2015, 20:37
بله خبر خوبی هستش
خواهش میکنم عزیز



خواهش میکنم دوست من


بابت خبر رسانی ممنون!

مشکل بزرگی که داره یک پارچه نبودن سیستم شاپرک یا همین پنل جدید بانک ملت و سیستم اینترنت بانک ملت می باشد!

ehsanyeganeh
November 24th, 2015, 09:49
به شخصه نمیدونستم!
خیلی ممنون از اطلاع رسانی تون
شاد و پیروز باشید